Under rådande omständigheter och på grund av de begränsningar som finns kring offentliga sammankomster har det beslutats att ställa in samtliga föreställningar med Gävle Symfoniorkester resten av året 2020.
Följande konserter med Gävle Symfoniorkester ställs in:
2020-11-19 - Yeol Eum Son spelar Chopin
2020-11-27 - Schuberts ofullbordade
2020-12-03 - Beethoven 250!
Vad händer nu?
Om du har en biljett som du köpt via Ticketmaster, exempelvis på internet eller med deras app:
Din biljett kommer att återlösas av Ticketmaster, och pengarna returneras automatiskt. Du behöver inte göra någonting.
Om du har en biljett som du köpt via Ticketmaster och betalat med presentkort:
Du behöver kontakta Ticketmaster kundtjänst, då biljetter betalade med presentkort kräver manuell returhantering.
Om du har en biljett som du köpt via lokalt ombud, exempelvis Gävle Konserthus biljettkassa:
Vi behöver göra din retur manuellt, och behöver information från dig som är biljettinnehavare.
Tryck här och fyll i Gävle Konserthus formulär för att göra en returbegäran.
Vi vill ha din returförfrågan senast 2020-12-13.
OBS! Har du biljetter till mer än en av föreställningarna måste du fylla formuläret en gång per föreställning.
Vi vill be dig tänka på att under rådande omständigheter är alla inblandade parter under ovanligt hög belastning, och det kan därför dröja innan returer hinner genomföras. Vi tackar för förståelse och tålamod.
Öppettider Gävle Konserthus:
Under omständigheterna kommer vi åter igen hålla biljettkassan stängd tills vidare.
Du kan nå oss via telefon 026-172900 på tisdagar, onsdagar samt torsdagar mellan kl. 10:00 – 12:00.
Telefontiderna är öppna till och med 2020-12-10 innan vi stänger för julen.
Du kan följa våra löpande uppdateringar kring konserter här:
http://www.gavlekonserthus.se/covid-19/